is coming back


    Is Lolnoob a good mod

    Share

    Poll

    Is lolnoob a good mod?

    [ 10 ]
    33% [33%] 
    [ 15 ]
    50% [50%] 
    [ 5 ]
    17% [17%] 

    Total Votes: 30

    Is Lolnoob a good mod

    Post by ddunit on Fri Feb 06, 2009 12:05 pm

    Well, I must say no.

    Why? I asked for a fight then I hit him and this random noob comes up and hits him with dds spec right before I dds spec, he dies.

    I loot most of his stuff and when I get to give it to him he insults me just cause I couldn't get all of his stuff... I keep it.

    Then he whines about the other guy using sword (which he didn't, he used dds as I said earlyer), he claims to have "proof" but doesn't want to show me it so I would give his stuff back.

    Later he tries to make people think I lured him... rofl.

    Side-note: He's a runescape mod, so what? This isn't runescape.

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by kill3r on Fri Feb 06, 2009 12:17 pm

    I've never seen lolnoob power abusing or summit else.
    Hes a gr8 Mod.
    Maybe that guy rlly used sword, cuz i dont think he wud be as mad as he is atm, if that guy rlly used DDS.
    My Opinion:
    Hes a gr8 mod, always helping evry1, + sum1 should get him his stuff back.

    cheears p0wner =]

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by yourmum123 on Fri Feb 06, 2009 12:22 pm

    meh he can have sum crap from gilbo, when evr i get up ip'd...

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by ddunit on Fri Feb 06, 2009 12:26 pm

    Meh... I don't want him demoted btw, just wanna know what guys thinked of him :3

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by mod._apologies on Fri Feb 06, 2009 12:26 pm

    yourmum123 wrote:meh he can have sum crap from gilbo, when evr i get up ip'd...

    josh u bloody ip'd now???

    omg.. what happend mate

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by J0EL on Fri Feb 06, 2009 12:48 pm

    i havent really seeen him before yet... and hes a runescape mod??

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by yourmum123 on Fri Feb 06, 2009 12:53 pm

    mod._apologies wrote:
    yourmum123 wrote:meh he can have sum crap from gilbo, when evr i get up ip'd...

    josh u bloody ip'd now???

    omg.. what happend mate

    sum1 is protending to be me

    quote volcomx Fri Feb 06, 2009 11:48 am

    --------------------------------------------------------------------------------

    i havent really seeen him before yet... and hes a runescape mod??



    yes lolnoob is rlly an rs mod

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by ddunit on Fri Feb 06, 2009 2:04 pm

    that's what they told me when I asked why he's a mod... -.-'

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by yourmum123 on Fri Feb 06, 2009 2:58 pm

    its true dude

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by Trysdan_ on Sat Feb 07, 2009 12:44 am

    yourmum123 or afro fuk haha isnt ur friend in hospital lol thats pritty funny i would have stabed him to. next time when u try fuk him keep ur pin dik away from his chest and this type of thing wont happen k.

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by siegeballa08 on Sat Feb 07, 2009 12:55 am

    stfu trysdan, i bet if a guy pulled a knife on your frend ud run come cryin like a baby. he stood up for his frend, which u prolly wouldnt do even if u had a frend... step off

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by Trysdan_ on Sat Feb 07, 2009 1:08 am

    its no even ur buissnes he payed me out so he can get fu.cked

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by mod._apologies on Sat Feb 07, 2009 2:50 am

    siegeballa08 wrote:stfu trysdan, i bet if a guy pulled a knife on your frend ud run come cryin like a baby. he stood up for his frend, which u prolly wouldnt do even if u had a frend... step off

    owned

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by yourmum123 on Sat Feb 07, 2009 6:41 am

    Trysdan_ wrote:yourmum123 or afro fuk haha isnt ur friend in hospital lol thats pritty funny i would have stabed him to. next time when u try fuk him keep ur pin dik away from his chest and this type of thing wont happen k.

    dude as i sed before... go back to ur counsil house, oh no u got kicked outta that aswell coz ur mumma on benefits

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by siegeballa08 on Sat Feb 07, 2009 8:25 pm

    mod._apologies wrote:
    siegeballa08 wrote:stfu trysdan, i bet if a guy pulled a knife on your frend ud run come cryin like a baby. he stood up for his frend, which u prolly wouldnt do even if u had a frend... step off

    owned

    i agree

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by siegeballa08 on Sat Feb 07, 2009 8:25 pm

    yourmum123 wrote:
    Trysdan_ wrote:yourmum123 or afro fuk haha isnt ur friend in hospital lol thats pritty funny i would have stabed him to. next time when u try fuk him keep ur pin dik away from his chest and this type of thing wont happen k.

    dude as i sed before... go back to ur counsil house, oh no u got kicked outta that aswell coz ur mumma on benefits

    haha, owned

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by siegeballa08 on Sat Feb 07, 2009 8:28 pm

    trysdan, u gettin the point that everyone is sick of u? and u aint helpin anything? If you keep bad ass'n everyone on this server ill bring it up to brice and he'll do whats best and that may be a bad...


    (and yes u can say @ss and d@mn , its permited by jagex) ask dillian or brice if u disagree with me....


    Hope u shape up trysdan.. it aint lookin to great for u..

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by Andyz5 on Sat Feb 07, 2009 8:45 pm

    I dont think lolnoob is a good mod. I heard from g o d and jester i think that he stole god's stuff in a scam because he needed to see if it was "duped". I know it wasnt and now g o d is iped for duping even though she didnt from what im told and i believe its his fault.
    avatar
    Guest
    Guest

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by Guest on Sat Feb 07, 2009 10:03 pm

    Siege stop double posting..You've been warned about it before. Also, yes lolnoob g o d told me to check her account and told me you asked for her stuff so you could check if they are duped. One you can not ask for items just because you think they are duped. Two, you scammed her because you banned her right after words and kept all her stuff. So as far as I see it you are a terrible mod who doesn't deserve to have mod if you are going to keep scamming people I will make sure you don't come back.

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by Andyz5 on Sat Feb 07, 2009 10:31 pm

    Thanks jester. I agree to the fullest extent.

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by siegeballa08 on Sat Feb 07, 2009 10:43 pm

    Admin_Jester wrote:Siege stop double posting..You've been warned about it before. Also, yes lolnoob g o d told me to check her account and told me you asked for her stuff so you could check if they are duped. One you can not ask for items just because you think they are duped. Two, you scammed her because you banned her right after words and kept all her stuff. So as far as I see it you are a terrible mod who doesn't deserve to have mod if you are going to keep scamming people I will make sure you don't come back.


    Jester i havnt been warned so dont say that..

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by Andyz5 on Sat Feb 07, 2009 10:51 pm

    Pfft.. Who cares about double posts? Edit your old ones geeze. Just realised we both live in the same state siege.. Dont find out where i live lol..

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by ddunit on Sun Feb 08, 2009 12:49 am

    Andyz5 wrote:Pfft.. Who cares about double posts? Edit your old ones geeze. Just realised we both live in the same state siege.. Dont find out where i live lol..

    You left your phone number there... HE CANA FIND YOU pale

    Guys, stop going off-topic plz.

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by nooblol on Sun Feb 08, 2009 3:51 am

    andy and jester you dont even know what your talking about, jester wasnt involved so he has nothing to do with it and i killed you for your swords and gave them to str master, they were duped so stfu and live with it or go cry to brice to get them back


    Last edited by nooblol on Sun Feb 08, 2009 5:14 am; edited 1 time in total

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by mod._apologies on Sun Feb 08, 2009 4:49 am

    siegeballa08 wrote:
    yourmum123 wrote:
    Trysdan_ wrote:yourmum123 or afro fuk haha isnt ur friend in hospital lol thats pritty funny i would have stabed him to. next time when u try fuk him keep ur pin dik away from his chest and this type of thing wont happen k.

    dude as i sed before... go back to ur counsil house, oh no u got kicked outta that aswell coz ur mumma on benefits

    haha, owned


    **** thats a rinse up

    Sponsored content

    Re: Is Lolnoob a good mod

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Mon Nov 20, 2017 7:25 am