is coming back


    Yourmum doesnt even care off Mod ??!!

    Share

    Yourmum doesnt even care off Mod ??!!

    Post by kill3r on Wed Jan 28, 2009 1:51 pm

    He banned sum1 for NO Reason, and then i said hes getting demoted.
    The Answer ?!



    http://img134.imageshack.us/my.php?image=yourmumdoesntevencareop6.jpg



    Cheears p0wner + Parricidium!

    Re: Yourmum doesnt even care off Mod ??!!

    Post by yourmum123 on Wed Jan 28, 2009 1:57 pm

    rofl...

    say what u like but dude if u had been there for the rest of the conversation u would have known
    avatar
    Guest
    Guest

    Re: Yourmum doesnt even care off Mod ??!!

    Post by Guest on Wed Jan 28, 2009 2:15 pm

    dude ok listen up dont put up random post ok he banned the dude fr scamming dont even start to give him a ahrd time ok leave him alone its his firs time give him to get use to mod ok he did what he though was right ok.....

    Re: Yourmum doesnt even care off Mod ??!!

    Post by kill3r on Wed Jan 28, 2009 2:17 pm

    It wasnt right!
    The other guy jost got dced!
    ..and if a MOD doesnt even care of his position, there must be summit wrong -.-

    Re: Yourmum doesnt even care off Mod ??!!

    Post by yourmum123 on Wed Jan 28, 2009 2:57 pm

    look it was a mistake, i have pm'd brice about it and he will be unbanned okay?

    and btw i do care about my position

    Re: Yourmum doesnt even care off Mod ??!!

    Post by benh on Wed Jan 28, 2009 3:50 pm

    yourmum is one of the best
    not getting demoted any time soon

    Re: Yourmum doesnt even care off Mod ??!!

    Post by mod._apologies on Wed Jan 28, 2009 3:52 pm

    OMG OMG OMG IM SOO HAppy i was caught in pic (now im famouse!!!)

    Re: Yourmum doesnt even care off Mod ??!!

    Post by mod._apologies on Wed Jan 28, 2009 3:53 pm

    mod strmaster wrote:dude ok listen up dont put up random post ok he banned the dude fr scamming dont even start to give him a hard time ok leave him alone its his firs time give him to get use to mod ok he did what he though was right ok.....


    str lol he didnt scam it laged....

    Re: Yourmum doesnt even care off Mod ??!!

    Post by yourmum123 on Wed Jan 28, 2009 3:56 pm

    dude read the rules...
    respect all other players and also respect staff.

    Re: Yourmum doesnt even care off Mod ??!!

    Post by hockeyowns on Wed Jan 28, 2009 4:06 pm

    u cant tell someone their getting demoted dumb butt

    Re: Yourmum doesnt even care off Mod ??!!

    Post by yourmum123 on Wed Jan 28, 2009 4:19 pm

    lol paul chill bro!
    avatar
    Guest
    Guest

    Re: Yourmum doesnt even care off Mod ??!!

    Post by Guest on Thu Jan 29, 2009 10:11 pm

    This just seems like a pointless cat-fight to me. One I know it's taken care of but you can not ban someone because they lost connection. If he would have exited on purpose that's a different story. Also, just because he slipped up one time doesn't mean he'd be demoted. It that was the case Str Master would be a floor mat by now lmao.
    avatar
    Guest
    Guest

    Re: Yourmum doesnt even care off Mod ??!!

    Post by Guest on Thu Jan 29, 2009 10:41 pm

    I agree with jester.........
    avatar
    Guest
    Guest

    Re: Yourmum doesnt even care off Mod ??!!

    Post by Guest on Thu Jan 29, 2009 11:38 pm

    jester nailed it

    Sponsored content

    Re: Yourmum doesnt even care off Mod ??!!

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Fri Nov 24, 2017 10:42 am